A gerincoszlop átrendeződésének hatásai

Csigolyák Területek Hatások
C.I. A fej vérellátása, skalp, agy, belső és középfül, szimpatikus idegrendszer Fejfájás, idegesség, álmatlanság,  meghűlés, migrén, idegösszeomlás
C.II. Szemek, látó és hallóidegek, üregek, csecsnyúlványi üregrendszer,nyelv, homlok Üreggyulladások a koponyán,allergia, kancsalság, süketség, szembetegség, fülfájás, ájulásérzés, a vakság bizonyos esetei
C.III. Orcák, külső fül, arccsontok, fogak, arcidegek Neuralgia, ideggyulladés, pattanás, ekcéma
 C.IV.  Orr, ajak, száj, Eustach-kürt  Szénanátha, hallásgyengeség,hurut,orrpolip
 C.V.  Hangszalagok, nyaki mirigyek, garat  Laringitis, rekedtség, gyulladások a torokban
 C.VI.  Nyaki izmok, vállak, mandulák  Merev nyak, felkarfájdalom,mandulagyulladás, köhögés, krupp
 C.VII.  Pajzsmirigy, váll, bursák, könyök  Bursitis, megfázás, pajzsmirigybetegségek
 Th.I.  A karok a könyöktől lefelé a kezekkel együtt, csuklók és ujjak, nyelőcső, légcső  Astma, köhögés, nehéz légzés, alkar és kézfájdalom
 Th. II.  A sziv a billenytükkel és a szivburokkal,coronáriák  Funkcionális szivbajok és bizonyos mellkasállapotok
 Th.III.  Tüdők, bronchus,mellhártya, mell  Bronchitis, tüdő és mellhártyagyulladás, vérdőség, influenza
 Th. IV.  Epehólyag, közös epevezeték  Epehólyagállapot, sárgaság,ővsömör
 Th. V.  Máj, gyomorszáj, vér  Májállapot, láz, alacsony vérnyomás,vérszegénység, gyenge keringés, arthritis
 Th.VI.  Gyomor  Gyomorbajok, gyomoridegesség, emésztési zavar,gyomorégés, dispepsia
 Th.VII.  Hasnyálmirigy, patkóbél  Fekély, gastritis
 Th.VIII.  Lép, rekesz  Csuklás, alacsony ellenállás
 Th. IX.  Mellékvesék  Allergiák, csalánkiütések
 Th.X.  Vesék  Vesebajok, arteria (keményedés), krónikus fáradtság,vese és hólyaggyulladás
 Th.XI.  Vesék, uréterek  Bőrállapotok, mint az akné, kiütések, ekcéma, furunkulus
 Th.XII.  Vékonybelek, nyirokkeringés  reumatikus gócfájdalom, a sterilitás bizonyos fajtái
 L.I.  Vastagbelek, ágyéki gyürük  Székrekedés, vastagbélgyulladás,disenteria, hasmenés, sérvek
 L.II.  Vakbél, felső láb, comb  Görcs, nehéz légzés, vénás visszér
 L.III.  Nemiszervek, méh, hólyag, térd  Hólyagbajok, menstruációs zavarok, fájdalmas, vagy szabálytalan periódusok, vetélés, ágybavizelés,impotencia, életerőtünetek változása, térdfájdalmak, sokk.
 L.IV.  Dülmirigy, csipőideg, alsó, hársó, deréki izmok  Ischias, lumbágó, nehéz, fájdalmas,gyakori vizelés,derékfájdalmak
 L.V.  Alsó végtag alsó fele, boka, lábak  A lábak rossz keringése,bokadagadás, gyenge boka és boltozat, hideg, gyenge láb
 SACRUM  Csipőcsontok, far  Sacroiliacalis állapot, gerincferdülés, ferde állás
COCCYGEUM Végbél, végbélnyilás Aranyerek, viszketés, gerincvégi fájdalom üléskor

Az idegrendszer ellenőrzi és koordinálja az emberi test összes szervét és struktúráját. A gerinccsigolyák átrendeződése az idegrendszer irritációját okozhatja, kihat a szervekre és a szervek működésére, mely a fentebb mutatott állapotokat eredményezi.

A  felülmutatott állapotok további magyarázatásról és azokról az információkról, melyekről fentebb nem olvasott, kérdezze meg a hozzáértő, gyakorló, Bodnár József gyógymasszőrt, aki munkájában a frissitő masszázs, reflexológia, akkupresszúra és kiropraktika (csontkovácsolás) elemeit személyre szabottan alkalmazza az Ön egészsége megtartásáért, vagy gyógyulásáért.